Konec roku si zaslouží malinko odlehčenější téma - budeme vybírat auto za tři miliony korun. Není to tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát!
Co za auto lze koupit, když máte nazbyt 3 miliony?
Články na téma poradíme s výběrem auta:
- Auto za 3 miliony - právě čtete
- Sportovní auta a jejich výhody
- Auta s motorem vzadu: Výhody a nevýhody
- Známe malá bezpečná auta
Ono bude samozřejmě hodně záležet na preferencích majitele těch tří milionů korun. Každopádně pomineme většinu běžné produkce a mrkneme se na nějaké "chuťovky". A předpokládáme, že když má někdo nazbyt takový obnos, nebude moc řešit servisní náklady a spotřebu.
Jelikož spousta kluků a holek od malička touží po Porsche, podíváme se prvně na něj. 911 začíná lehce nad třemi miliony, takže musíme o něco níž. U mě by asi zvítězila 718 Cayman GT4. Malé, mrštné, ale pořád plnohodnotné Porsche se vším, co k tomu patří. Tedy spolehlivost a sportovnost. Jako daily car... Proč, ne?
Budeme asi trochu nudní, ale ještě chvíli se zdržíme u koncernu. Audi A8 se zdá jako vcelku adekvátní auto pro někoho, kdo má tři miliony navíc. A klidně i v prodloužené verzi, která začíná na 2,7 milionu korun. Jasně, s příplatkovou výbavou bychom se už moc rozmáchnout nemohli, ale na nějaká hezká kola, chladicí box mezi zadní sedadla a pěknou barvu by to stačilo.
Jako luxusní sporťák na "přelety" mezi Prahou a milionářskou chatou ve Španělsku by mohl posloužit Lexus LC 500. Spolehlivost a komfort dělají z "elcéčka" dobrého kandidáta i na nějaké to menší řádění na okreskách při výletu třeba do Toskánska, jen tak na víkend. Za 2,99 milionu korun má auto v podstatě všechno, co by si člověk mohl přát, samozřejmě včetně pětilitrového osmiválce.
Trocha britské elegance a sportovního ducha se může také hodit. Stejně jako další pětilitrový osmiválec s výkonem 450 koní, což je dostatečná porce, ale nikoliv nesmyslná! Dlouhá kapota a sedadla jen kousek před zadní nápravou tomu dodají šťávu. Za 2,87 milionu to bude Jaguar F-Type First Edition a hezky s pohonem všech kol!
Z redakce se ozývá i volání po něčem italském, nejlepší by prý byla Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Šestiválec se dvěma turby ze sebe umí vydat 510 koní a 600 Nm. A jestli existují nějaká opravdu sexy auta, tak tahle Alfa se mezi ně rozhodně řadí. Uvnitř je krásně zkombinovaný karbon s kůží a překvapivě funkční je i aktivní spoiler. No nekupte to!