Čínští výrobci elektromobilů o sobě dávají vědět čím dál víc a některá jejich auta rozhodně nevypadají špatně. Možná tak Tesle roste zdatná konkurence.
Frankfurt 2019: Byton M-Byte ukázal svůj obří 48 palcový displej
Představení displeje proběhlo ve Frankfurtu
Toto elektrické SUV se už jako koncept zapsalo do podvědomí spousty fanoušků elektromobilů, jako "to auto s tím brutálně velkým displejem". Ve Frankfurtu se představila produkční verze. O displej velikosti 48" nepřišla.
Také čtěte
A tím jedním obřím displejem to zdaleka nekončí. Další je totiž na volantu, mezi předními sedadly a cestující na zadních sedadlech mají své dva zabudované v opěrkách sedadel předních, která jsou jen tak mimochodem otočná. Automobilka tento vůz označuje jako SIV (Smart Intuitive Vehicle).
Jak na tom vůz s výkonem?
Výkonově na tom vůz také není špatně, pokud si kupující zvolí pohon jen přední nápravy, bude to 200 kW, kdo si koupí čtyřkolku, dostane i jeden 100 kW motor na zadní nápravě. Slabší varianta zrychlí z nuly na 100 za 7,5 sekundy, čtyřkolka to zmákne za 5,5 sekund. Rozdíl bude i v bateriích, dvoukolka bude mít 72 kWh, obě hnané nápravy budou znamenat osazení 95 kWh akumulátorem. V obou dvou případech bude dojezd dle NEDC cyklu 430 kilometrů. Dobíjení bude možné výkonem až 150 kW.