Americký Lexus má důvod se radovat. Srpen byl již druhým měsícem v řadě, kdy prodej japonské značky ve Spojených státech předstihl výsledky silných evropských konkurentů, BMW a Mercedesu.
Lexusu se v Americe daří. BMW i Mercedes jsou za ním
Lexus ničí konkurenci
Lexus zaznamenal v USA v červenci a srpnu vyšší prodej než BMW a Mercedes. V posledním letním měsíci prodej japonské značky poskočil o 4,6 procenta až na bezmála 30 tisíc aut, čímž o 4400 vozů předstihl BMW a o více než 5100 tisíc Mercedes. Vyplývá to z údajů zpravodajské agentury Bloomberg.
Pokud se tento trend udrží, může Lexus triumfovat nad německými značkami i v roční perspektivě, neboť jeho prodej od začátku roku v současné době činí více než 190 tisíc automobilů, v případě Mercedesu je to pak téměř 197 tisíc a u BMW bezmála 205 tisíc aut.
Hlavním důvodem je model UX
Za rostoucí prodeje vděčí Lexus zejména novému modelu UX. Nejmenší crossover v nabídce zaujal novým hybridním pohonem čtvrté generace, nejnovějším balíčkem systémů aktivní bezpečnosti Lexus Safety System + a konstrukcí založenou na nové platformě GA-C.
Popularitě se těší i nová verze limuzíny ES, která debutovala na sklonku minulého roku. Tento model Lexusu se také může pochlubit novou hybridní jednotkou a koncepcí, ale i četnými bezpečnostními systémy. Modely Lexus UX a ES vzbuzují velký zájem i v Evropě.