PRÁCE 🧰

Peugeot 2008 – výbavové stupně a cena

30. 4. 2024 4 min. čtení diskuze (0) Tipy a rady Peugeot

Peugeot 2008 se nabízí v mnoha verzích, ze kterých si vybere každý. Skromným postačí základ, vrchol nabídky naopak hraje na luxusní notu. Peugeot navíc přihazuje zajímavé akční zvýhodnění. Proklepli jsme cenu a konfiguraci Peugeotu 2008.

Peugeot 2008 – cena a konfigurace

Články na téma Peugeot 2008:

  1. Test: Peugeotu 2008 se v tuzemsku daří, život s ním však není pro každého
  2. Peugeot 2008 – spotřeba
  3. Peugeot 2008 – rozměry
  4. Peugeot 2008 – cena a konfigurace - právě čtete

Peugeot 2008 technicky vychází z hatchacku 208 a sdílí s ním i výbavu pod kapotou. Tam můžete mít benzinový tříválec, hybridní pohon, nebo elektromotor. Elektrickou verzi najdete v ceníku ve dvou výkonových provedeních. To slabší, s trakční baterií o kapacitě 50 kWh, má výkon 100 kW (136 koní) a točivý moment 260 Nm. Výkonnější varianta má akumulátor s kapacitou 54 kW a chlubí se výkonem 115 kW (156 koní). Točivý moment je shodných 260 Nm.

Spalovací i hybridní verze má pod kapotou vždy benzinový přeplňovaný tříválec. Základ tvoří slabší provedení pohonné jednotky PureTech a má výkon 74 kW (100 koní) a točivý moment 205 Nm. Pojí se také výhradně s šestistupňovým manuálem. Zbylé dvě varianty pro změnu pořídíte pouze s automatem. Silnější spalovací provedení má převodovku s osmi stupni, výkon 96 kW (130 koní) a točivý moment 230 Nm. Pomyslným vrcholem je s výkonem 100 kW (136 koní) mildhybridní provedení. Točivý moment zůstává nezměněn, ale v převodovce ubyly dva stupně.

Peugeot 2008 můžete konfigurovat v šesti barevných odstínech. Čtveřici metalických barev zastupuje usedlý výběr černých, šedých a bílých odstínů, za které připlácíte 16 000 korun. Zajímavější je dvojice perleťových barev, kde můžete vybírat z červeného, nebo modrého odstínu – připlatíte si ale rovnou 21 000 korun. V závislosti na zvolené výbavě dostáváte jeden ze dvou designů disků kol o velikosti 16" a 17", za příplatek 10 000 korun jsou pak dostupné disky o velikosti 18". Z pohledu vnitřního čalounění je standardem látka, za příplatek je dostupná kombinace s alcantarou.

Peugeot 2008 – cena a konfigurace

Peugeot 2008 je dostupný ve trojici výbavových stupňů – Active, Allure, GT.

Active

Základním výbavovým stupněm je Active. Ten se sice jako jediný musí spokojit s klasickými analogovými budíky, nechybí však 10" dotyková obrazovka infotainmentu, automatická klimatizace, zadní parkovací asistent, ani základní balíček bezpečnostních asistentů obsahující kupříkladu automatické nouzové brzdění nebo rozpoznávání dopravních značek. Připlatit lze například za vyhřívané přední sedačky (6 000 korun), nebo balíček s navigací a couvací kamerou za 30 000 korun. Základní cena s nejslabším spalovákem je 515 000 korun, za hybrid připlatíte 130 000 korun a nejlevnější elektroprovedení stojí 895 000 korun. Peugeot však dlouhodobě uplatňuje akční nabídku, která z ceny dokáže ubrat 30 až 60 000 korun.

Allure

Prostřední výbavový stupeň už má za volantem digitální přístrojový štít, přidává také přední parkovací asistent, plnohodnotnou verzi infotainmentu i-Connect s bezdrátovým Android Auto i Apple CarPlay, zatmavená zadní skla a podélné střešní nosiče. Navíc je zde i elektrická parkovací brzda a tlačítko s volbou jízdních režimů. Připlácet lze taktéž za vyhřívaní předních sedaček (6 000), indukční nabíječku telefonu (4 000) či hands-free přístup k vozu (13 000). Mezi další příplatky patří 360° kamera, pomocník v terénu, a další bezpečnostní asistenty. Základní cena Peugeotu 2008 ve verzi Allure s nejslabším pohonem je 565 000 korun. Silnější benzín s automatem pořídíte za 645 000 korun, hybrid za 695 000 a elektrickou verzi za 940, respektive 970 000 korun. I zde však Peugeot nešetří akčním zvýhodněním, které může dosáhnout až 90 000 korun.

Peugeot 2008 – cena a konfigurace

GT

Nejvyšší stupeň GT se může chlubit couvací kamerou v základu, plně LED světlomety, digitálním přístrojovým štítem s 3D efektem, hands-free přístupem, indukčním nabíjením, ambientním osvětlením nebo sedadly se zesíleným bočním vedením. Sportovnější pocit doplňují hliníkové pedály, upravený vnější vzhled a černé lakování střechy. Příplatky pak tvoří panoramatické střešní okno (30 000), a balíčky zahrnující například 360° kameru, bezpečnostní asistenty, nebo pomocníky v terénu. Pro tento stupeň už není dostupná nejslabší pohonná jednotka. Základ tedy tvoří silnější spalovák za 705 000 korun. Hybrid stojí 755 000 korun a elektrické verze vyjdou na 995 000, nebo 1 025 000 korun. Opět zde platí akční zvýhodnění, které může dosáhnout až částky 100 000 korun.

Zdroj info: Peugeot.
Zdroj médií: Radim Krejčík.

Podobné články