Japonská automobilka se v tiskové zprávě pochlubila výsledky za první pololetí letošního roku. Na českém trhu je pátá, ale má i jedno prvenství.
Toyota se pochlubila výsledky. Na českém trhu je pátá
První místo se týká hybridů, kterých Toyota prodala za prvních šest měsíců roku 2020 rovných 1 740. Z pomyslného koláče prodejů všech vozů na českém trhu s pohonem kombinujícím spalovací a elektrický motor to představuje zhruba 42 %.
Celkový počet prodaných osobních a lehkých užitkových Toyot na českém trhu se zastavil na čísle 4 579, což je o 13,5 % méně než v loňském roce. Tento úbytek lze připsat na vrub koronavirové epidemii. 2 870 aut si odvezli fleetoví zákazníci, což na tomto trhu představuje šestou příčku. V prodeji soukromým osobám se Toyota umístila čtvrtá v pořadí se 1 701 prodanými vozy.
Nejpopulárnější byla Corolla (1 132), následovaná Yarisem (971) a RAV4 (637). Úspěch se ale dostavil i v kategorii středně velkých dodávek, kde Proace Verso zaznamenalo 592 registrací. Pick-upů Hilux pak na českém trhu přibylo 240.