Pokud nevíte, jaký je to pocit, řídit Hyundai i30 N a někdy dostanete tu možnost, neváhejte ani na okamžik! Je to něco fantastického. A Hyundai teď potvrdilo vývoj a testování tohoto vozu ve variantě s pohonem všech kol.
Hyundai chystá i30 N s pohonem všech čtyř kol
i30 N vs. Golf R
Nová verze i30 N tak půjde přímo proti Volkswagenu Golf R. Pohon všech kol zajistí ještě lepší jízdní vlastnosti a časem by měl být dostupný ve všech sportovních modelech, což ostatně již dříve naznačil Albert Biermann, který je šéfem divize "N".
Hned po hatchbacku tak bude na řadě patrně i verze Fastback a dost možná i Kona N, která je na stejně platformě. Vedle "čtyřkolky" pak Hyundai zavede i dvouspojkové převodovky, za které si bude možné u "eNek" připlatit.
275 koňských sil v dvoulitrovém motoru
Jenom pro připomenutí, základní verze i30 N má 250 koní, ostřejší i30 N Performance je naladěna na 275 koňských sil, které doluje z dvoulitrového benzinového motoru s turbem. Odpovídající schopnost zpomalení pak zajišťují fantastické brzdy a v zatáčkách podrží skvělý sportovní podvozek, jehož charakteristiku lze částečně upravit v nastavení.