🇦🇹 Diesel 1,62 € Natural 95 1,62 € 🇨🇿 Diesel 36,62 Kč Natural 95 39,16 Kč 🇩🇪 Diesel 1,60 € Natural 95 1,78 € 🇫🇷 Diesel 1,69 € Natural 95 1,82 € 🇭🇷 Diesel 1,41 € Natural 95 1,53 € 🇭🇺 Diesel 603,10 HUF Natural 95 608,00 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,82 € 🇵🇱 Diesel 6,44 PLN Natural 95 6,45 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,62 € 🇦🇹 Diesel 1,62 € Natural 95 1,62 € 🇨🇿 Diesel 36,62 Kč Natural 95 39,16 Kč 🇩🇪 Diesel 1,60 € Natural 95 1,78 € 🇫🇷 Diesel 1,69 € Natural 95 1,82 € 🇭🇷 Diesel 1,41 € Natural 95 1,53 € 🇭🇺 Diesel 603,10 HUF Natural 95 608,00 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,82 € 🇵🇱 Diesel 6,44 PLN Natural 95 6,45 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,62 €
PRÁCE 🧰
Zimní pneu 🛞

Online prodej aut a oblíbenost v dnešní době

18. 8. 2022 2 min. čtení diskuze (0) Tipy a rady

V současné době, kdy reálně hrozí nákaza koronavirem, je nutné omezit setkávání s ostatními lidmi na co nejnižší míru. Autobazary i prodejci nových vozů se tak snaží kupujícím vyjít vstříc.

Prodej aut online je dnes nutností

Články na téma inzerce aut online:

  1. Prodejte své auto na Portálu řidiče
  2. Prodej aut bez bazaru
  3. Prodej aut online je v dnešní době nutností - právě čtete
  4. Prodej aut od soukromých osob

Není to jen kvůli kupujícím, buďme upřímní - hlavním důvodem je zachování alespoň nějaké míry prodejů vozů a s tím i udržení živnosti nad vodou. Kdo totiž přestane prodávat, může se také velice jednoduše dostat do problémů a nakonec třeba vyhlásit bankrot. Pro kupujícího je vše na první pohled daleko jednodušší než dřív a nemusí nikam jezdit.

Tahle mince má ale dvě strany, a to zejména u ojetých vozů. Omezení kontaktů totiž znamená, že člověk je ve velké míře odkázán při hodnocení stavu auta sám na sebe, případně na informace, které dostane od prodejce. Od prodejce, který samozřejmě potřebuje prodat.

Změna chování kupujících

Z dřívějšího obvyklého postupu:

  • návštěva autobazaru
  • výběr ojetiny
  • prohlídka na místě známým automechanikem
  • prohlídka v autorizovaném servisu
  • koupě

Se celý proces smrskl na:

  • výběr auta přes internet
  • přistavení ojetiny před dům
  • testovací jízda
  • koupě

Faktor odborného poradce se vytratil, protože strejda automechanik má doma starou maminku a nechce přitáhnout domů "ten kovid" a málokomu se asi chce do autorizovaného servisu, kde se zaměstnanci denně setkají se spoustou lidí.

Nová auta a jejich prodej

U nových aut je to o něco lepší, tam platí klasická záruka a lze předpokládat, že vůz bude v perfektním stavu. Prodejci nabízejí na webu obvykle možnost virtuálního showroomu, někteří po vyplnění kontaktního formuláře zavolají a v rámci videohovoru ochotně ukáží vůz i vizuálně. Je tak možné si třeba ověřit, kolik místa pro nohy mají cestující vzadu, případně se přesvědčit o počtu odkládacích míst uvnitř.

Na stránkách je možnost nakonfigurovat si vůz podle sebe, nebo vybrat něco ze skladových zásob. V současné době bychom doporučili spíše druhou variantu, protože sklady jsou opravdu nabité a auta je potřeba z nich dostat ven. I díky tomu jsou slevy někdy opravdu hodně zajímavé a tušíme, že po skončení krize se dlouho taková možnost nenaskytne.

Přepis auta

Jak nákup v bazaru, tak i od prodejce nových vozů však spojuje nutnost nakonec stejně zajít na úřad kvůli přepisu. V době, kdy se trh doslova ze dne na den přizpůsobuje okolnostem, zůstává státní aparát beznadějně zaostalý. Na nějaké vyřízení přepisu online tak zapomeňte.

Na úřad musíte buď vy nebo nějaký zmocněnec. Poslední fáze procesu pořízení vozu tak představuje asi největší zdravotní riziko, kdy budete potupně postávat na chodbě magistrátu s pořadovým číslem v ruce.

Slova předních představitelů země o nutnosti omezit mezilidský kontakt na nutné minimum tak dostávají těžce na frak, protože jediný, kdo při koupi auta vystavuje člověka riziku, je stát.

Zdroj médií: Depositphotos.

Podobné články