Hledáte zaměstnání v oboru auto-moto? Portál řidiče přináší jedinečnou nabídku 1 inzerátu na pozici administrativní pracovník v lokalitě Cheb s benefitem závodní stravování.
Jaká je náplň práce administrativního pracovníka
Administrativní pracovník, někdy je možné se setkat i s názvem pracovník back office, zajišťuje především administrativu firmy. Reálně se na této pozici můžete setkat s vyřizováním korespondence a telefonních hovorů. Administrátor často také třídí a archivuje dokumentaci a obsluhuje kancelářské stroje, případně zajišťuje kancelářské potřeby.
Administrativní pracovník také může organizovat schůzky nebo konference a zařizovat pracovní cesty včetně rezervace ubytování nebo letenek. K jeho kompetencím patří také příprava podkladů nebo zpracování výstupů z jednání.
Co je požadováno pro práci v administrativě
Kvalifikací pro práci v administrativě může být absolvování obchodní akademie, případně odborné střední školy se zaměřením na administrativu. Je samozřejmě možné si potřebné vzdělání doplnit i později například formou rekvalifikačního kurzu administrativního pracovníka. Po ukončení kurzu byste měli mít potřebné dovednosti pro výkon práce administrativního pracovníka a orientovat se v práci na počítači.
Plat administrativního pracovníka
Plat administrativního pracovníka se pohybuje od 27 000 do 50 000 Kč. Pokud byste se rozhodli nastoupit na obdobnou pozici ve státní správě, pak by se váš plat řídil podle příslušné platové třídy pro administrativního pracovníka.