Hledáte zaměstnání v oboru auto-moto? Portál řidiče přináší jedinečnou nabídku 1 inzerátu na pozici pracovník call centra seřazených dle mzdového ohodnocení.
Jaká je náplň na pozici pracovník call centra
Pracovník call centra je zodpovědný za komunikaci se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu. Jeho hlavní náplní práce je poskytovat informace o produktech nebo službách společnosti, zpracovávat objednávky, řešit stížnosti a problémy zákazníků, a to v souladu s přesně stanovenými pracovními postupy.
Co je požadováno na pracovní pozici pracovník call centra
Kvalifikací pro pracovníka call centra může být absolvování středního vzdělání s maturitní zkouškou (bez vyučení) v oboru ekonomika a podnikání, dále také obchodní akademie nebo ekonomika a administrativa.
Pracovník call centra musí mít vynikající komunikační schopnosti, být schopen rychle reagovat na požadavky zákazníků a efektivně řešit problémy. Dále se podílí na vytváření a aktualizaci databáze zákazníků a pomáhá s řízením kampaní na podporu prodeje nebo marketingu.
Plat pracovníka call centra
Platové rozmezí na pozici pracovníka call centra se pohybuje od 25 000 korun do 40 000 korun. Konečný plat se může lišit v závislosti na předchozích zkušenostech, nebo lokalitě, ve kterém je práce vykonávána.
Město | Průměrný plat (Kč) |
---|---|
Ostrava | 32 000 |
Brno | 34 000 |
Praha | 36 000 |