V naší nabídce filtrů do auta naleznete 39071 produktů. Aktuální nabídku můžete filtrovat dle ceny, dostupnosti, značky, parametrů, oblíbeného obchodu a jednoduše vyhledat produkt, který bude vyhovovat vašim požadavkům.
Filtry do auta
Palivový filtr HOFFER 5078
Vzduchový filtr MANN-FILTER C 43 1090
Vzduchový filtr K&N Filters E-1999
Modul olejového filtru VEMO V22-60-0058
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0562
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0282
Pouzdro, palivový filtr FEBI BILSTEIN 103490
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0648-1
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0420
Vypouštěčka oleje s elektrickým čerpadlem, Redats D-320
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0070
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0680
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57S-4900
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57S-4000
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0468
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57S-9500
Pneumatická odsávačka oleje 80l se sondami, Redats D-150, 19-00-17
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0421
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0664
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57S-3300
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57S-9505
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57-0366
Klíc - olejový filtr
palivový filtr ORIGINÁL
Čidlo palivového filtru IVECO - originál
Vzduchový kanál ESEN SKV 07SKV997
Pouzdro, palivový filtr FEBI BILSTEIN 103291
Vzduchový filtr K&N Filters E-0669
Olejový filtr ORIGINÁL
System sportovniho filtru vzduchu K&N Filters 57S-9501
Rychlé odkazy na nabídku filtrů do auta
Nejoblíbenější kabinové filtry
Nejoblíbenější olejové filtry
Kabinový filtr
Kabinový neboli pylový filtr je běžnou součástí automobilů. Slouží k zachycení škodlivých látek tak, aby se nedostaly do vnitřního prostoru. Každý řidič by měl vědět, jak často ho měnit.
K čemu slouží kabinový filtr?
Kabinový filtr nebo také pylový je běžnou součástí automobilů. Čistí vzduch vstupující přes vzduchové vedení do kabiny. Slouží k zachycování škodlivých látek tak, aby se nedostávaly do vnitřního prostoru. Podle průzkumů dokáže zachytit až 95 % pylů, prachů a nečistot vznášejících se nad povrchem silnice.
Většinou se kabinový filtr vyrábí buď z umělých vláken nebo celulózy. Kromě obyčejného si ale můžete pořídit také filtr s aktivním uhlím. To představuje extrémně porézní materiál a dobře zachytává i nejmenší částice.
Jak často měnit kabinový filtr?
Vhodný čas pro výměnu kabinového filtru se liší v závislosti na množství prachových částic, ve kterém se auto vyskytuje. Pokud jezdíte v čistém prostředí, může se ucpat klidně až po 80 tisících kilometrech. Jestliže ale často navštěvujete například prašné cesty nebo stavby, bude třeba filtr měnit častěji.
Počet kilometrů představuje pouze orientační ukazatel. Vzduchový filtr byste měli měnit v závislosti na jeho znečištění. Příznakem zanešeného filtru může být nepříjemný zápach nebo například zamlžená okna v důsledku toho, že interiérem neproudí dost vzduchu, který by jej vysušil.
Olejový filtr
Olejový filtr chrání motor zachycováním velkých částic, které by ho mohly poškodit. Bez něj by mazivo velice rychle degradovalo. Víte, jak vybrat olejový filtr, jak ho povolit nebo jak často ho měnit?
Jak vybrat olejový filtr?
Olej proudí z olejového čerpadla do motoru a při každé výměně prochází olejovým filtrem. Filtr chrání motor zachycováním velkých částic, které by ho mohly poškodit. Bez něj začne mazivo velice rychle degradovat. Pořídit ho můžete v jedné ze dvou podob - jako filtr s pouzdrem nebo bez pouzdra (tzv. spin-on).
Správný filtr se doporučuje vybírat především podle kompatibility. Měl by sedět ke konkrétnímu vozu. Ty levnější jsou vyrobeny pouze z tvrdého papíru a jejich schopnost nepropustnosti nečistot není moc dobrá už na začátku po montáži. Časem navíc ještě klesá. Nejlevnější filtry koupíte už za cenu do 100 korun. Ty nejkvalitnější, ale zároveň nejdražší vás mohou vyjít až na 14 000 korun.
Z dlouhodobého pohledu jsou vhodné pratelné filtry K&N. Pokud už máte starší vůz a nechcete do něj tolik investovat, nabízí se jako levnější alternativa například filtr KAMOKA. Těmi nejkvalitnějšími, které splňují normu EURO VI, jsou filtry od značky UFI.
Jak povolit olejový filtr?
Při povolování vám pomůže klíč na olejový filtr. Pokud ho ale nemáte, budete muset improvizovat. Využít se dá například šroubovák nebo klínový řemen.
Jak často měnit olejový filtr?
Olejový filtr udržuje mazivo čisté, což snižuje spotřebu paliva a podporuje optimální funkci motoru. Filtr by se měl měnit při každé výměně oleje. To znamená po 15 000 ujetých km. V případě více namáhaných motorů je vhodné vyměnit ho klidně už po 10 000 km.
Palivový filtr
Palivový filtr slouží k čištění paliva z nádrže od nečistot a usazenin tak, aby se nedostaly do motoru, kde by mohly způsobit jeho poškození. Víte, jaké jsou příznaky ucpaného palivového filtru a jak často ho měnit?
Jak často měnit palivový filtr?
Výměna palivového filtru se doporučuje po 5 letech. Někdy se můžete setkat s výrobcem, který uvádí životnost tohoto filtru jako neomezenou. Takovou informaci ale raději rovnou pusťte z hlavy. I selský rozum vám řekne, že tento filtr se zanáší a kvůli zanedbání výměny se pak nemusí vždy tankovat kvalitní čisté palivo.
U nafťáků se doporučuje výměna filtru každé dva roky. Někteří automechanici radí vyměnit ho raději už po jednom roce. Pokud hodně jezdíte, tak ho měňte klidně každých šedesát tisíc kilometrů. Jaký interval je pro vás nejvhodnější, vám poradí mechanik v servisu.
Ucpaný palivový filtr - příznaky
Chvíli vhodnou pro výměnu palivového filtru poznáte podle několika příznaků. Jedná se o:
- zvýšenou spotřebu paliva (pokud je vaše běžná spotřeba 5 litrů a najednou skokově vzroste na 10, pravděpodobně bude palivový filtr zanesený)
- přerušovanou práci válců motoru
- trhání auta při jízdě do kopce
- snížený výkon motoru
- zhasínání motoru při volnoběhu
Vzduchový filtr
Vzduchový filtr slouží k zabránění vnikání nečistot z okolí do prostoru motoru. Proto se ho vyplatí pravidelně kontrolovat a udržovat v dobrém stavu. Existují tři základní druhy - papírový, bavlněný a molitanový. Víte, jak vyčistit vzduchový filtr a jak často ho měnit?
Jak často měnit vzduchový filtr?
Při rozhodování o výměně se neřiďte pouze pokyny výrobce vozu, ale rozhodujte se podle aktuálního stavu filtru. Pokud se jedná o auto s přeplňovaným motorem, je vhodné měnit filtr jednou ročně. Jestliže jezdíte více, tak raději pořiďte nový už po 20 000 km. Pokud jezdíte v prašném prostředí, je vhodné měnit filtr už zhruba po 5 až 10 000 km.
Jak vyčistit vzduchový filtr?
Způsob čištění vzduchového filtru závisí na materiálu, ze kterého je vyroben. Jak vyčistit papírový filtr? Jednoduše vysavačem z vnější strany. Rozhodně nezkoušejte žádnou chemii nebo tekutiny. Čištěním totiž může změnit vlastnosti filtračního materiálu a ten by pak mohl propouštět nečistoty.
Bavlněný filtr je třeba nejdříve vymontovat a vyklepat z něj ty největší nečistoty. Pak celou filtrovací plochu nastříkejte speciálním čističem. Nechte ho chvíli působit a poté nepříliš prudkým proudem vody vypláchněte (směrem zevnitř, aby se nečistoty vyplavily ven). Takto postupujte dokud bude voda procházející filtračním materiálem špinavá. Dalším krokem je usušení filtru. Nejdříve z něj vodu vyklepejte, pak ho nechte někde na sluníčku nebo v průvanu. Jakmile bude dokonale suchý, můžete nanést olej. To je třeba provést rovnoměrně. Před posledním krokem ještě otřete olej z míst, kde být nemá a namontuje filtr zpět.
Molitanový filtr se využívá zejména u motocyklů. Funguje podobně jako bavlněný. Je napuštěný olejem a dá se používat opětovně. K jeho vyčištění vám postačí jarová voda. Ideální je ale čistící výrobek doporučený výrobcem. Rozhodně neperte filtr technickým benzínem ani ničím podobným.
Nabízejte produkty na novém auto-moto vyhledávači a získejte více zákazníků
Máte vlastní e-shop, který nabízí zákazníkům produkty ze segmentu auto-moto? Ukažte své produkty tisícům nových návštěvníků každý den.
Registrujte se nyní a získejte přístup na měsíc zdarma.