Kdo čekal, že první tři pozice oblíbenosti obsadí tuzemská Škodovka, mohl by být lehce překvapený. Češi dali jasně najevo, že mají zájem spíše o jihokorejskou značku.
Hyundai i30 je nejoblíbenějším modelem českých rodin
Články na téma Hyundai i30:
- Test: Hyundai i30 Fastback N Performance - tohle auto není pro starý
- Test: Hyundai i30 Kombi - nekorunovaný král nudných
- Test: Hyundai i30 N Project C - Stroj na zábavu
- Test: Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI MHEV
- Hyundai i30 je nejoblíbenějším modelem českých rodin - právě čtete
- Hyundai i30 na „operák“ za necelé 4000 Kč měsíčně? Víme, jak na to!
Automobilka Hyundai si loni vedla na českém trhu velmi dobře. Podle údajů, které zveřejnil Svaz dovozců automobilů, se značka stala druhou nejprodávanější. V řeči čísel se jedná o 26% meziroční nárůst prodejů osobních vozů v segmentu M1.
Ani koronavirus neohrozil pozici automobilky, která se tak vrátila v počtu nově registrovaných vozů (20 200) na úroveň roku 2018. Což jsou velmi dobré výsledky a to i přes komplikace, které se v posledních dvou letech objevily právě kvůli koronavirové krizi v automobilovém průmyslu. Přesto všechno dokázala Hyundai plnit požadavky na výrobu a pokrýt poptávky v maximální možné míře.
Nejprodávanějším modelem se stala Hyundai i30. Registrovalo se přes 10 tisíc nových kusů a s tímto počtem obsadil model čtvrtou příčku v celkových prodejích na české automobilovém trhu. Úspěšnějším se i30 stala v segmentu privátních prodejů, kde obsadila druhou příčku. Oproti tomu větší model Hyundai Tucson si na českém trhu získal v celkovém pořadí osmou pozici.
Zdroj médií: Michaela Rubešová.