Auta s automatem už nejsou na našich silnicích ničím exotickým. Naopak, stávají se stále častěji primární volbou u řidičů, kteří se nechtějí obtěžovat s řazením.
Jaké je nejlepší auto s automatickou převodovkou
Články na téma vybíráme auto s automatem:
- Automat v ojetině? Proč ne! Tady jsou čtyři tipy na spolehlivé vozy
- Malé auto s automatem - jaké vybrat?
- Nejlepší auta s automatickou převodovkou - právě čtete
- Vybíráme nové malé auto s automatem
- Lze sehnat auto s automatem do 50 tis. Kč?
- Vybíráme bazarové malé auto s automatem
- Auta s automatickou převodovkou – zvyknou si na to Češi někdy?
- Ojetiny s automatickou převodovkou – kterým se vyhnout?
- Ojeté auto s automatem – které vybrat?
Volkswagen Polo
V kombinaci s litrovým 1.0 TSI není Polo vůbec špatné auto. DSG převodovky jsou už dost vychytané a trvanlivé, tedy v případě, že jim dopřáváte předepsanou péči. Navíc sedm stupňů znamená, že i se 70 kW motorem tam vždycky nějaký kvalt zapadne tak akorát. Podvozek sice není příliš sportovní a je na něm znát, že je stavěný na městské nástrahy, ale o to je Polo pohodlnější. Je to malé auto, kterému ale oproti těm velkým nic nechybí.
Toyota C-HR
Nabídka inzerátů aut s automatickou převodovkou
Tady zcela jistě pro mnoho potenciálních kupujících bude problematický design. Ano, C-HR je tak trochu "své" a hodně výrazné. Budete ho buď milovat nebo nenávidět, nic mezi tím. Systém pohonu, kdy je motor spojen s bezestupňovou e-CVT převodovkou, vykazuje u Toyot solidní životnost. V zemích na východ od nás jsou tihle Japonci žádanými ojetinami, které si nechají líbit kdeco, jezdí pořád a vystačí si se základní údržbou. C-HR má sice trochu lacinější interiér a na zadních sedadlech si připadáte jak v tanku, ale vynahrazuje to perfektní podvozek.
BMW 3
U trojkového báva je osmistupňový automat chválený ze všech stran. A nejen ten! Ultimativní hodnocení si bavorský výtvor odnáší taky za jízdní vlastnosti, zpracování interiéru a celkový pocit z jízdy. Trojka je opravdový univerzál, který má přesné řízení a nechá si líbit v zatáčkách opravdu hodně, ale zároveň z posádky nevytřese duši a přeprava probíhá v relativním pohodlí. Tady se opravdu těžko hledají slabiny, ačkoliv je pravda, že už máme nakročeno jednou nohou do prémiové třídy.
Ford Focus
Výborný podvozek, přijatelná cena a při správné péči trvanlivé benzínové motory. Focus je pro mnoho rodin, které z jakéhokoliv důvodu nechtějí škodovku, ideální volba. S osmistupňovým automatem je to velmi příjemné auto. Navíc již zmíněný podvozek si rád nechá líbit i svižnější jízdu a na svoji kategorii se auto chová příkladně v jakékoliv situaci.
Škoda Kodiaq
Největší "produkt" od "domácí automobilky" je velmi dobře hodnocené auto u nás i za hranicemi. Sedmistupňové DSG mu sluší a funguje v něm parádně, zejména pak v kombinaci s dvoulitrovým TSI. Pro ty, kdo chtějí velké SUV, je Kodiaq jednou z těch nejracionálnějších možností, ačkoliv uznáváme, že trochu nudnou. Ale kdo by v této kategorii čekal nějakou zábavu, že?