Do zahraničí letos vycestoval každý druhý Čech. Naprostá většina cestovatelů zbytečně neriskovala a sjednala si před cestou cestovní pojištění. Co dělat, pokud řešíte pojistku online a špatně vyplníte údaje, nebo se nemůžete dostat k asistenční kartičce?
Sjednali jste si cestovní pojištění online a špatně vyplnili kontaktní údaje?
Články na téma sjednání cestovního pojištění online:
- Sjednání cestovního pojištění online: Postup, jak na to
- Poradíme, jak sjednat cestovní pojištění online během pěti minut
- Víte, jak sjednat cestovní pojištění online a během pár minut?
- Cestovní pojištění na jeden den sjednáte online a klidně v den odjezdu
- Jak sjednat cestovní pojištění do zahraničí? Online a klidně z mobilu!
- S čím vám pomůže online kalkulačka cestovního pojištění?
- Jak sjednat cestovní pojištění před odletem na dovolenou?
- Osm nejčastějších chyb při sjednávání cestovního pojištění online
- Jak sjednat cestovní pojištění online pár minut před odletem?
- Srovnávač cestovního pojištění: Dá se mu věřit?
- Za jak dlouho platí cestovní pojištění sjednané online?
- Sjednali jste si cestovní pojištění a na cestu nevyrazili? Peníze můžete získat zpět
- Sjednali jste si „cestovko“ online a při vyplňování se „sekli“? - právě čtete
- Sjednáváme cestovní pojištění online: Co nás překvapilo?
Sjednat si cestovní pojištění online je hračka
Dneska už kvůli pojištění nemusíte osobně na pobočku. Stačí mít po ruce chytrý telefon, tablet nebo počítač s připojením k internetu a cestovní pojištění vyřídíte online během několika mála minut.
Obvykle stačí navolit termín, cílovou destinaci, počet a věk osob, které na dovolenou cestují a doplnit jejich osobní údaje. Vybírat můžete z několika balíčků, které lze alternativně rozšířit o nejrůznější připojištění (například krátkodobé pojištění domácnosti, či asistenci vozidla na cesty.
Jakmile vše výše uvedené vyplníte, pojistné zaplatíte kartou nebo bankovním převodem. Asistenční kartička vám následně dorazí obratem. Co ale dělat, pokud se dokument někde po cestě „zatoulal“?
Podívejte se do "spamu" a překontrolujte SMS
Pokud si například sjednáte online cestovní pojištění u ČSOB Pojišťovny, máte rovnou několik způsobů, jak se k asistenční kartičce a dalším dokumentům dostat, případně jak uvedené údaje (kontaktní nebo o samotném termínu cesty a destinaci) změnit.
Pokud vám dokumenty o sjednané pojistce nedorazily na zadaný e-mail, pravděpodobně jste zadali špatnou e-mailovou adresu. Informace o asistenční kartičce by vám měly ovšem přijít také prostřednictvím SMS zprávy.
Také čtěte
Další možností, jak se k asistenční kartičce nebo dalším údajům z pojistné smlouvy dostat, je mobilní aplikace. Zmíněná ČSOB Pojišťovna připravila aplikaci ČSOB SMART, jejíž součástí je i hlasová asistentka Kate, která dokonce zvládne zavolat asistenční službu. Aplikaci si stáhnete pomocí QR kódu, či přímo v Google Play nebo App Store. Pro přihlášení je potřeba mít bankovní účet od ČSOB nebo si vytvořit ČSOB ID.
- Mohlo by vás zajímat: Neodcestovali jste na vysněnou dovolenou? Víme, co musíte udělat, aby vám vrátili peníze
Náš tip: Chystáte se na cestu do zahraničí? Nezapomeňte si sjednat cestovní pojištění. Využít můžete online kalkulačku cestovního pojištění, která vám pomůže najít nejvýhodnější nabídku pro vás.
Kalkulačka cestovního pojištění
Co když stále nejste úspěšní?
Pokud se vám nepodaří dostat se k asistenční kartičce, či sjednané pojistce ani jedním z výše uvedených způsobů, využijte online formulářů, které mají pojišťovny na svých webech k dispozici, případně problém vyřešte telefonicky anebo osobně přímo na pobočce.
Zdroj médií: Depositphotos.