🇦🇹 Diesel 1,62 € Natural 95 1,62 € 🇨🇿 Diesel 36,62 Kč Natural 95 39,16 Kč 🇩🇪 Diesel 1,60 € Natural 95 1,78 € 🇫🇷 Diesel 1,69 € Natural 95 1,82 € 🇭🇷 Diesel 1,41 € Natural 95 1,53 € 🇭🇺 Diesel 603,10 HUF Natural 95 608,00 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,82 € 🇵🇱 Diesel 6,44 PLN Natural 95 6,45 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,62 € 🇦🇹 Diesel 1,62 € Natural 95 1,62 € 🇨🇿 Diesel 36,62 Kč Natural 95 39,16 Kč 🇩🇪 Diesel 1,60 € Natural 95 1,78 € 🇫🇷 Diesel 1,69 € Natural 95 1,82 € 🇭🇷 Diesel 1,41 € Natural 95 1,53 € 🇭🇺 Diesel 603,10 HUF Natural 95 608,00 HUF 🇮🇹 Diesel 1,70 € Natural 95 1,82 € 🇵🇱 Diesel 6,44 PLN Natural 95 6,45 PLN 🇸🇮 Diesel 1,53 € Natural 95 1,51 € 🇸🇰 Diesel 1,52 € Natural 95 1,62 €
PRÁCE 🧰
HROMADNÝ NÁKUP 🛞

Tohle jsou nejčastější problémy Porsche Cayenne první generace

7. 8. 2024 2 min. čtení diskuze (0) Tipy a rady Rádce motoristy Koupě ojetého auta Konkrétní ojetá auta Porsche

Jako komfortní ojetina s docela úsporným naftovým motorem umí Cayenne posloužit skvěle. Jenže co další problematické body? Má vůbec nějaké?

Porsche Cayenne a jeho největší problémy

Ceny dílů

Obecně tyhle prémiovky mají tendence být drahé na materiál. Pokud ojetinu svěříte nějakému vesnickému servisu, možná stlačíte cenu práce při zachování její velmi dobré kvality. Jenže na dílech ušetříte jen v případě, že se shodují se zbytkem koncernu. Ano, třeba u motoru to tak je, ale pak jsou zde třeba panely karoserie nebo prvky v interiéru. Taková mřížka výdechu ventilace je drahá i na fabii, natožpak na Porsche. Počítejte tedy s tím, že každá „kravina“ bude stát minimálně nižší tisíce korun.

Koroze

Dobrá zpráva – Cayenne na korozi netrpí. Karoserie je chráněná kvalitně, takže případná rez znamená u ojetiny spíš špatně ošetřené následky nehody, tedy přelakovaný díl. Podvozkové díly mají ochranný nátěr a koroze začne nejdříve v místech svárů, kde se ale dá ještě docela snadno podchytit. Eventuálně lze samozřejmě vyměnit celý díl.

Osobní vozy Porsche Cayenne

Voda ve světlech

Jak přední, tak i zadní světla trpí na to, že majitelé neumějí pořádně měnit žárovky. Na světle je těsnění, které musí přesně doléhat a je potřeba dotáhnout šrouby krytky. Kdo to neudělá, ten bude mít časem ve světle kaluž vody.

Částečně to platí i o předních světlech, ta mají podobně jako světla zadní, atypické upevnění. Bohužel to usnadňuje jejich demontáž, která se dá udělat i bez otevření přední kapoty. Světlo se dá s pomocí plochého nástroje, třeba pravítka, bez problémů vyndat.

Autobaterie

Při vývoji se někdy povede akumulátor umístit trochu nešťastně. Mít ho vzadu v kufru nad podběhem je ještě malé vítězství. Jenže Cayenne první generace má baterii pod sedačkou řidiče. Přístupná je pouze po částečné demontáži sedadla. Výměna autobaterie je tedy práce pro dva – jeden drží sedačku, druhý montuje v nepříliš komfortní poloze akumulátor. Doporučujeme tedy pro nabíjení vyvést ven kablík s konektorem. Lepší výrobci nabíječek autobaterií mají toto příslušenství v sortimentu. Například CTEK dělá konektor i s indikací.

Zdroj info: motor1, carandriver, autoexpress, carmechanic, tremec-blog, engineering explained.
Zdroj médií: Redakce.

Podobné články