Kombíky sice mizí z nabídky nových vozů, ale mezi ojetinami je jich stále dost. Vybrali jsme ty nejlepší, které v něčem vynikají a stojí za zvážení, pokud ojetý kombík hledáte.
Nejspolehlivější ojeté kombi – tipy
Články na téma výběr nejlepších ojetin:
- Nejlepší ojetá MPV
- Nejlepší ojetý hatchback
- Ojeté čtyřkolky – které jsou nejlepší?
- Nejlevnější spolehlivé ojetiny
- Nejspolehlivější ojetiny, které nezklamou
- Nejlepší ojetý hatchback – vyberte si ze čtyř
- Hledáte auto „na spotřebu“? Tady jsou tipy na nejlepší ojetiny
- Nejlepší ojetá auta MPV
- Nejlepší japonské ojetiny
- 3 tipy na nejlepší ojeté kombi - právě čtete
Z našeho přehledu vynecháme obligátní volbu v podobě Škody Octavia nebo Škody Fabia. To jsou natolik provařená auta, že mezi ojetinami nedává moc smysl je jmenovat. Navíc jsou u nás malinko předražená a zejména oktávky jsou obvyklou obětí stáčení tachometrů, ale i dalších podvodů.
Hyundai i40 jako alternativa k Octavii
Spolehlivé a praktické auto pro velkou rodinu nabízela svého času automobilka Hyundai. Čtyřicítku už v nabídce nenajdete, ale ojetina je to skvělá. Doporučujeme velmi spolehlivý motor 1.7 CRDI, který ve spojení s hydroměničovým automatem strčí stran spolehlivosti Škodu Octavii s DCT převodovkou hravě do kapsy. Podvozek je komfortnější, interiér malinko zvláštnější, ale ojetiny vyrobené po roce 2012 jsou skutečně dotažené k dokonalosti a jsou prosté nějakých typických závad. Cenově se budete pohybovat kolem 200 000 korun.
Mazda 6 Combi pro zážitky za volantem
Neděste se cen a nájezdů těchto aut v inzerci. Ano, třetí generace šestky si hodně dobře drží hodnotu. Je za tím jednoduchý důvod – motor. Všimněte si, že diesely jsou o poznání levnější než zážehové motorizace. Má to svůj důvod, a tím je spolehlivost. Benzínové agregáty Mazda umí jako málokdo. Stačí tankovat kvalitní palivo, případně benzín s aditivem a hravě najedete třeba půl milionu. Druhou devízou je skvěle naladěný podvozek, který ve spojení s nízkým těžištěm umí v zatáčkách potrápit i mnohem sportovnější auta. Řízení je perfektně přesné a dokonce v něm cítíte i něco jako zpětnou vazbu od kol, což je na dnešní poměry docela unikátní vlastnost.
Ford Mondeo jako polykač dálničních kilometrů
Generaci MK3 vám doporučovat asi už nebudeme, většina jich bude shnilých na prach. MK4 je však jiná písnička a Ford ochranu proti korozi vylepšil. Doménou automobilky byly vždy kvalitní podvozky, které vydrží vysoké nájezdy a dopřejí posádce dostatek komfortu. Umí však skvěle podržet auto i v zatáčkách na nerovnostech. Pod kapotou chtějte u Fordu Mondeo buď motor 1.8 TDCi, nebo 2.0 TDCi nebo klidně i 2.2 TDCi. Dvoulitr i dva-dvojka má vždy filtr pevných částic, jeho kondici si nechte prověřit, případná výměna vás ale na rozdíl o většiny konkurence nezruinuje. Uvnitř auta je nadbytek místa, pracoviště řidiče je ergonomicky skvěle řešené, takže ne cesty pro Evropě je Mondeo velmi dobrá volba.
Nabídka kombíků do 100 000 Kč v online inzerci
Zdroj médií: Depositphotos.
Za odborné informace děkujeme partnerovi
Poraďte se s námi při koupi ojetého vozu, jsme odborníci na slovo vzatí. Auto před koupí profesionálně zkontrolujeme a také Vám rádi pomůžeme s výběrem konkrétního modelu. Využijte našich služeb a přidejte se ke stovkám spokojených zákazníků.