Nízké těžiště elektromobilů by teoreticky mělo zaručovat dobré jízdní vlastnosti. Praxe je často jiná, jak ukázala i škodovka s Enyaqem.
Škoda Enyaq iV si vedla v losím testu dost bídně
Články na téma Škoda Enyaq:
- Škoda představila Enyaq - první opravdový elektromobil značky
- Škoda odhalila detaily o chystaném elektromobilu Enyaq iV
- Škoda oficiálně představila elektromobily Enyaq iV
- Škoda představila sportovně laděný elektromobil Enyaq Sportline iV
- Škoda Enyaq iV má překvapivě malý součinitel odporu vzduchu. Jak toho konstruktéři dosáhli?
- Škoda Enyaq získala pět hvězdiček v testu bezpečnosti
- Škoda Enyaq iV si vedla v losím testu dost bídně - právě čtete
- Škoda Enyaq Sportline na „operák“ potěší řidiče s napjatým rozpočtem
- Škoda Enyaq - cena a konfigurace
- Škoda Enyaq - rozměry
- Test: Škoda Enyaq Sportline iV 80
- Druhý názor na Škodu Enyaq: Spíš MPV než SUV
- Škoda vyrobila 200 tisíc Enyaqů
YouTube kanál km77 asi netřeba představovat - na našem webu z něj čerpáme celkem pravidelně. Krom testů aut se tihle borci zajímají i o jejich jízdní vlastnosti a to v tzv. losím testu. Tam se totiž skutečně ukáže, jak na tom které auto s ovladatelností je.
Škoda Enyaq iV nedopadla moc dobře. Základní kousek a malou baterií zvládl bez ztráty kytičky náročnou sérii manévrů maximálně v rychlosti 67 km/h. Vůz měl tendence k přetáčivosti, což v této rychlosti není dobrá vizitka. A jak zkoušeli autoři videa vyšší a vyšší rychlost, auto bylo očividně méně a méně ovladatelné. Přesvědčivě si vedl ve slalomu, kde neměl prakticky žádný problém.
Zdroj médií: Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=QOvfmyXgUZA&t=8s).