U automobilky Škoda značí RS sportovnější, výkonově vrcholnou variantu daného auta. To se podepisuje i na designu a podvozku modelu. Tato verze Enyaqu teprve přijde, prozatím se můžeme trochu namlsat výbavě Sportline.
Škoda představila sportovně laděný elektromobil Enyaq Sportline iV
Články na téma Škoda Enyaq:
- Škoda představila Enyaq - první opravdový elektromobil značky
- Škoda odhalila detaily o chystaném elektromobilu Enyaq iV
- Škoda oficiálně představila elektromobily Enyaq iV
- Škoda představila sportovně laděný elektromobil Enyaq Sportline iV - právě čtete
- Škoda Enyaq iV má překvapivě malý součinitel odporu vzduchu. Jak toho konstruktéři dosáhli?
- Škoda Enyaq získala pět hvězdiček v testu bezpečnosti
- Škoda Enyaq iV si vedla v losím testu dost bídně
- Škoda Enyaq Sportline na „operák“ potěší řidiče s napjatým rozpočtem
- Škoda Enyaq - cena a konfigurace
- Škoda Enyaq - rozměry
- Test: Škoda Enyaq Sportline iV 80
- Druhý názor na Škodu Enyaq: Spíš MPV než SUV
- Škoda vyrobila 200 tisíc Enyaqů
Enyaq Sportline iV samozřejmě nebude tak výkonný a celkově rychlý, jako bude "ereso" i tak ale stojí za pozornost. Změnilo se lakování - černé je lemování oken a masky chladiče, stejnou barvu má i difuzor na zadním nárazníku. Uvnitř auta jsou sportovní sedadla, tříramenný sportovní multifunkční volant a dekorační lišty v dekoru Carbon.
Podvozek byl o něco snížen a jeho charakteristika se posunula trochu do sportovna, kola mohou mít buď 20 nebo 21". Dostupné budou tři výkonové verze, základní dostane 132 kW, silnější 150 kW a později v tomto roce přijde ještě jedna, která bude mít 195 kW. Enyaq RS by měl pak dostat 225 kW, což je dost slibná porce i na nějaké to zábavnější svezení.
Zdroj médií: Škoda.