Motory ojetých aut
Který motor je nejlepší, kterým se vyhnout a proč? Jaká jsou rizika a výhody jednotlivých motorizací, proč je někdy lepší vzít raději starší koncepci, než moderní agregát s nízkou spotřebou? V sérii o motorech v ojetinách se toto všechno dozvíte.
Články na téma konkrétní motory v ojetinách
Který motor chtít v ojeté Škodě Superb druhé generace?
V Superbu se vystřídala celá řada motorů, ovšem ne všechny představují ideální volbu. Zde je dobré se neřídit jen nájezdem, ale …
Motor 1.0 TSI v ojetinách – je důvod se ho bát?
Jedním z prvních maloobjemových tříválců byl agregát 1.0 TSI. Spousta lidí mu nevěřila, nicméně se začíná hojně objevovat i v ni…
Motor 2.0 TDI EA288 žere olej
Auto žere olej. Tak právě s tím se majitelé novějších naftových dvoulitrů koncernu VW setkávají velmi často. Proč se to děje a j…
Motor SDI 1.9 v ojetinách
Spousta těch, co shánějí levné ojetiny, chce motor 1.9 TDI. Jenže pak je tu ještě jedna spolehlivější alternativa. Bez turba.
Nejrizikovější ojetiny – jakým motorům se vyhnout?
I dobré auto může majitele potrápit, pokud má nepříliš spolehlivý motor, který je náročný na údržbu. Opravy pohonné jednotky pat…
Škoda Octavia 2.0 TDI vs. 2.0 TDI – jaký motor chtít u ojetiny?
Dvoulitr může mít u ojeté oktávky dva významy. Častější je diesel, ale dělal se i motor stejného objemu, akorát na benzín. Jaký …
Škoda Superb 3 – benzinové motory
Superb exceluje nejen na dálnici, ale umí komfortně svézt posádku i na okreskách, nebo dokonce ve městě. Jaký benzínový motor zv…
Škoda Superb 3 – naftové motory
Do auta, které má polykat dálniční kilometry se nejlépe hodí vznětový motor. Jenže u škodovky se můžete s dieselem taky pěkně sp…
Tři nejhorší motory v ojetinách aneb čemu se v bazaru vyhnout
Koupit auto se špatným motorem nechce asi nikdo. V autobazarech byste mohli tyto „výhodné nabídky“ přehazovat vidlemi, bohužel, …
Články na téma motor 3.0 TDI
3.0 TDI – kolik vydrží?
Každého zájemce o ojetinu samozřejmě zajímá, kolik toho zvládne auto ještě najezdit. Diesely jsou na tom zpravidla o něco lépe n…
Generálka 3.0 TDI
Motoru 3.0 TDI jsme věnovali už hodně prostoru. Řešili jsme i rizika tohoto agregátu, teď se podívejme na to, jak drahá je kompl…
Jaká jsou negativa motoru 3.0 TDI 176 kW?
Spousta ojetin s agregátem 3.0 TDI o výkonu 176 kW se s cenami pohybuje na velmi lákavých úrovních. Vyplatí se takovou ojetinu p…
Motor 3.0 TDI – jaký olej
Motorový olej je věčná otázka kolem snad jakéhokoliv motoru. Víte, jaký olej a jaké množství nalít do 3.0 TDI?
Motor 3.0 TDI (1. díl)
Pakliže chcete ojetinu s motorem o obsahu větším než dva litry, je jednou z variant 3.0 TDI. Variant tohoto agregátu bylo hned n…
Motor 3.0 TDI (2. díl)
Minule jsme otevřeli motor 3.0 TDI a jeho historii. V druhém díle se podíváme na to, jak vývoj pokročil v druhé a třetí generaci…
Motor 3.0 TDI a vše, co jste o něm chtěli vědět
Tři generace motoru 3.0 TDI poháněly v rámci koncernu VW spoustu aut. Jsou to však agregáty náročnější na údržbu a je potřeba k …
Motor 3.0 TDI: Jak řešit úniky oleje a přetěsnění?
Ve vyšších třídách ojetin se často setkáváme s motorem 3.0 TDI. Ten má jeden takový nešvar, zpravidla totiž není úplně těsný.
Problémy motoru 3.0 TDI
Po stručném dvoudílném představení třílitrového šestiválce se podíváme na některé jeho problémy, jejich řešení a především na ce…
Články na téma koupě ojetého vozu
Ojetá auta s naftovými motory jsou riziková
Současný tlak na kontroly čistoty emisí aut, která prošla přes emise na STK, způsobuje řadu vedlejších efektů. Vliv to bude mít …